2012年12月23日

杜汶澤咔啦騷

杜汶澤咔啦騷

杜汶澤咔啦騷放笑彈

忙於明年2月處男talk騷「杜汶澤咔啦騷」的杜汶澤,昨日出席他和鄒凱光合作主持的電台新節目記者會,獲好友薛凱琪和杜如風撐場支持,薛凱琪還即場以長髮披面扮女鬼貞子,其他人則交足戲扮驚,場面搞笑。風騷的阿澤亦在記招上大放笑彈,令全場人士捧腹大笑。當年盛傳被電台炒魷的阿澤被問到這次回歸是否吐氣揚眉?他說:「唔好咁講,算喺邊度跌低,邊度起身囉!」

杜汶澤咔啦騷
薛凱琪以貞子造型力撐好友。

提到近日吳綺莉哭訴被電台炒,他即寸爆電台:「吳綺莉都唔係第一個,電台求人返嚟就叻,同人分手就唔叻,我見佢喊都覺佢好慘,不過想同佢講唔使喊,唔好畀電台以為自己大晒!」一向敢言的杜汶澤,早前患病,微博亦被河蟹! 現已康復,劫後重生,帶來從未做過的Talk Show! 能否延續低俗喜劇的氣勢? 還看阿澤的現場功力了 !

Keyword : 杜汶澤咔啦騷

標籤