2012年3月18日

呂慧儀笑上海仔紅過唐梁

呂慧儀笑上海仔紅過唐梁

呂慧儀笑上海仔紅過唐梁

在東西宮略中演出陳法拉師妹的藝人呂慧儀與高海寧、莊思明、高鈞賢等出席欖球賽宣傳活動,被問有否看特首候選人的辯論大會時,呂慧儀說:「學到好多野呀,答完都好似無答過嘢咁,將來我唔想回應提問,就學吓佢地帶人遊花園。」

她更認為作為香港人應關心時事,為將來的普選作好準備。呂慧儀表示看報道知道「上海仔」郭永鴻向徐子珊示愛,更笑言對方現在比唐英年及梁振英更有人氣!

高海寧稱選戰精彩過電視劇

唐梁選戰精彩過電視劇
至於高海寧則說:「唔睇新聞都唔知道有『上海仔』呢個人喎,不過唐梁選戰,真係仲精彩過電視劇。」她亦表示支持梁振英:「做特首應該要有承擔,我覺得梁生幾好,會自己企出黎,而唐英年連家都管唔好又點可以管理好香港?佢最叻就係娶咗個好老婆。」

綜觀呂慧儀與高海寧言論,呂可能對梁振英答問表現較為反感,因為遊花園好似係暗串梁振英,高海寧則擺明係梁振英粉絲。

以筆者個人意見遊花園一節,梁的表現真的有點令人不爽,同樣地唐的答問表現更加是乏善足陳,有觀看直播的觀眾應該也有同感,唐生死淨把口只識講:「宜家係唐英年主場!」。唔知咁樣又可以表現出唐生有幾叻呢?

雖然民調結果是梁振英大勝對手,唐生第二,何第三,筆者反而認為何的答問表現不比唐梁差。

但係高海寧果句:「唐梁選戰精彩過電視劇」,個人真係最有同感,本來對政治極度冷感的筆者,全賴有唐梁的精彩選戰,無里頭又沒完沒了的互揭瘡疤,真假難分的黑金政治,加上形象鮮明的企係唐太背後的男人,真係往往令人會心微笑,更甚是引人關注選戰的劇情發展,相比無線的電視劇,戲味之濃可謂贏足幾條街!

標籤