2012年3月27日

鬧市飛bra

鬧市飛bra 徐子珊七彩繽紛胸圍內褲 通街飛!

林峯、苗僑偉、徐子珊和MCJin,昨日到佐敦拍槍戰戲,現場以林峯和三哥苗僑偉最受市民歡迎,但有位老伯卻誤叫林峯做林海峰,認真搞笑。而徐子珊和MCJin因劇情需要拿着成箱bra同內褲狂奔,最後跌散落四周,搞到七彩靚bra通街飛。

  無線新劇《雷霆掃毒》昨日在佐敦拍槍戰戲,演員包括林峯、苗僑偉、徐子珊及MCJin等,吸引大批市民圍觀,劇情講徐子珊和MCJin偷運大批內衣褲,並用紙皮箱盛載,但混亂下紙箱爆開,七彩繽紛的bra和內褲在街上四散,此時卻遇上扮演警察的林峯和匪徒開槍駁火。

  林峯變林海峰 徐子珊變徐子淇

  三嫂戚美珍也到場探苗僑偉班,不時有市民上前要求林峯、三哥影相和簽名,但其中一位老伯見到林峯竟誤叫他做林海峰,問林峯有否尷尬?林峯說:「佢係伯伯,唔尷尬,徐子珊都試過畀人叫做徐子淇。」

  徐子珊表示自己不會在香港買內衣:「唔系怕俾人知我size,只系覺得在外地買比較方便。」子珊早前拍了一場打毒品針的戲,她就看了張靜初在電影《門徒》一場同樣的戲從中學習。

  另外,問三哥有否祝賀好友劉德華將榮升爸爸以及會否教他湊仔經?三哥說:「唔使教,因為華仔自學能力高,最緊要老婆生前生後都陪住佢,我諗佢會做到。」對於陳志雲加盟商台,三哥與林峯表示支持,並指志雲口才好適合做電台。

  MCJin鼓勵林書豪

  至於為NBA球星林書豪寫歌的MCJin表示:「我同林書豪唔係好熟,係我經理人識佢,咁大家先有email聯絡,我系因為睇過佢嘅訪問片段開始留意佢,至於首歌《NickofTime》靈感係來自林書豪,首歌系講佢嘅信仰,但唔算系專登為佢寫。」MCJin又說沒刻意給意見予林書豪,只是幾句鼓勵。

鬧市飛bra

標籤