2012年4月14日

盛女suki

盛女suki

銅鑼灣出巡盛女Fans朝拜 盛女王Suki擔心 剩女王Florence嫁唔出

無線節目真人騷《盛女愛作戰》邀請5位剩女尋找真愛,花了半年時間為5名參加者Suki、 Florence、 Bonnie、 Mandy和 Gobby找伴侶,結果28歲文員Suki跑出,由剩女搖身一變成為盛女王,結識了男友Zion,感情穩定。該節目本周一才首播,最高收視直達27點,吸引173萬觀眾追看,相對過往該時段的19點平均收視(約122萬觀眾),增加了51萬觀眾,無線官網有得翻看,首集吸引逾23萬次點擊。盛女王Suki昨日出巡銅鑼灣,人氣爆晒燈,不少途人上前為她打氣,Suke一律照單全收。被網友和觀眾惡評的39歲奄尖女剩女王Florence,Suki也擔心她嫁唔出,勸她放下執著。

盛女suki
圖: 盛女suki

盛女王Suki在人海茫茫中覓得真愛 接受專訪打從心底笑出來

無線節目《盛女愛作戰》唯一覓得男友的盛女王Suki,成功覓得愛郎Zion,有愛情滋潤自然表現風騷,她昨日一身便服到銅鑼灣鬧巿接受本報記者專訪,雖然節目剛播出,但不少途人已認出她,大讚Suki真人靚過上鏡,甚有觀眾緣,其間還有不同年齡的女途人上前要求握手和合照,甚至舉高拇指大讚她No.1,令 Suki甜笑不停。

S: Suki 記:記者
記:好多人支持你。
S:無諗過e家反應咁大,節目出街好正面,我地好需要支持,好大壓力。
記:可有看網上的討論?
S:八卦有睇d,激進高登派就無睇。
記:網民對你批評較少,話你係最好一個?
S:可能我未講野啦,都驚驚地。
記:怕講野暴露缺點?
S:永遠都係講多錯多,同一句說話都有人鍾意有人唔鍾意,我聽到d朋友話呢個女仔無飯食呀?咁瘦咁醜樣就唔好上電視啦,咁我係瘦,無得駁。

盛女suki
陳志雲與 Suki及男友 Zion、 Florence飯敍, Florence熱情搭着工作人員。

盛女suki
巿民紛紛支持盛女王Suki,更力邀Suki合照,人氣認真爆燈。

「光明頂」《盛女愛作戰》【完整版】

標籤